Enti in rete L.482/99   

Le feteus dl’eicola e le feteus spourtives - L° Concours Cerlogne

La coursa din li tsan

La corsa campestre

Tipologia file: testo FRP
Tipologia testo: ricerca scolastica
Grafia testo frp: Genre
Data Pubblicazione: A.S. 2011/2012
Fonte: Le feteus dl’eicola e le feteus spourtives - L° Concours Cerlogne
Autore: Scuola Elementare di Giaglione classi III-IV-V
Luogo:
-di provenienza dell'autore del testo frp: Giaglione

franco-provenzale

Tot li an , din lou mêz de mai, les'èicoleus antort a Souiza fan ina coursa din li tsan pèr lhi èicoulê de l’èicola de li mèinâ pi petseut a pèr sît de la premieřa a la secounda de l’èicola Primaria. Pèr sa moumeun de feta a de sport tot lis'an se tsèidze in paî din les'èicoleus de Dzalhoun, Venoû, Tsimoun a Nouvalèiza. Li petseut, acoumpanhâ da le madzistreus, se trovoun din lou post de li dzuva. Isè, avê la corsa se fèt asè d'aoutris dzuva ansèin.

Êt in moumeun pèr bardzaquèse a amuzèse avê li petseut de les’aoutreus èicoleus a lhe livre avê ina mařeunda dounâ da la quemuna dou paî que ou l’ospite li petseut.

italiano

Ogni anno,nel mese di maggio,l'Istituto Comprensivo di Susa organizza una corsa campestre per gli alunni della Scuola dell'Infanzia e per la prima e seconda classe della Scuola Primaria. Per questo momento di fiesta e di sport viene scelto ogni anno un paese diverso del Circolo: Giaglione, Venaus,Chiomonte,Novalesa. I bambini,accompagnati dagli insegnanti,si ritrovano nel campo sportivo. Qui,oltre alla corsa ,si effettuano vari giochi a squadre. E' un momento di socializzazione tra le varie scuole che si conclude con la merenda collettiva, offerta dal Comune ospitante.